UrazKutay_Mom Merhaba kızlar 🤰 Bu mide yanması , ekşimesi ve ağrısı beni mahvetti. Ne yesem ne içsem rahatsız ediyor . Gaviscon da işe yaramıyor artık . Ne yapmalıyım ? Tavsiyelerinizi bekliyorum 😍 (11+5)
UrazKutay_Mom tazebiranne_hg04 soda deneyeyim canım içmedim hiç . Benim zaten mide problemim vardı hamile kalınca iyice arttı 🤦🏼♀️
tazebiranne_hg04 UrazKutay_Mom benimde vardı hep ama hamilelikte başta çok fazlaydı şuan az ama hala var geçmiyor 🤷🏻♀️