Meleklerim34 Kızlar aranızda nidicard hap kullanan var mı ne zamana kadar kullandınız kaçıncı haftada kullanmayı bıraktınız ?
Barannbebek Meleklerim34 4 haftadır kullanıyorum sancılarimdan ötürü başta günde 1 taneydi, sonra hastaneye yatınca 4 e çıkardılar, sancılar durmayinca da 6 ya çıkardılar hâlâ hastanede yatıyorum.
Meleklerim34 Barannbebek bende 31.ci haftadan beri kullanıyorum şuan 35 haftalık olduk artık yordu ilaçlar
Barannbebek Meleklerim34 inşallah bende görürüm o haftaları. 🤲 Çok az kalmış az daha sıkın dişinizi Allah’ın izniyle sağlıkla kucağınıza alınca bütün sıkıntılar uçup gider inşallah.