Kızlar kaset test pozitif çıktı kan verdim bthcg 23.50 çıktı. Doktora gittim değerin çok düşük son adet tarihine göre 4haftalik olmuş ama ultrason için erken dedi. Gebelikten habersiz ilaç kullaniyirdum zarar vermiş olabilir devamlı kan vermemi söyledi. Başıma gelen varmı bu kadar değer düşüklüğü normal mi yükselir mi