Hirakus25 Mrb kızlar bu Haftalarda ne gibi Şikayetleriniz oldu bugün bende bel ağrısı var gecede belimden sol ayağıma kalaçama doğru Bi ağrı girdi normalmi acaba kontrolüm 25inde
gldn065807 Hirakus25 33+5 bel ağrısı hat safhada sol taflragima yattığım zaman sol bacağım kopuyo resmen mide yanması varda var az kaldı ama bende az kaldım 😏
FDM220 Hirakus25 kasık ağrısı çok var benimde kasıklarıma sancı girer gibi giriyor yoruldum bir haftadır ondan mı bilmiyorum ama karnım da sertleşiyo. Ağrıyla birlikte
Estrella 33+2 çok uyuyorum çok uykum var sanki hep uyusam olucak yani 🤣33e girdik gireli uykuluyum hep ya canım iş yapmak istemiyor yapmıyorum da😂
Nevbahar544 Bende de kasık ağrısı, sık sık tuvalete çıkma durumu, gaz sancısı ve hemeroid problemleri var maalesef