papatya981 bebeklibirisi bence güzel ben eşimle ortak karar vermeyecek olsam turna koyardım aklıma gelmişti ☺️ siz begeniyorsaniz başkalarını dusunmeyin
duygulu62 bebeklibirisi kötu dıyenlerde yorum yapsın neden kötu dedıler acaba 😀 çok ama çok güzel bır isim bayıldım ❣️
Mermaiddd bebeklibirisi beğendiğiniz isme kötü diyemem bu ayıp olur ama diğer arkadaşında söylediği gibi dalga geçebilirler buda çocuğu üzer yoksa kulağa hoş geliyor.
Villanelle bebeklibirisi yok ben mesela bi kızımın ismini Fulya diğerini Açelya koyacağım. Asel esila hira vs gibi isimleri sevmem. Önerim Serra