rabiakryl Selinnar Benim ilk haftalarda kanama gibi koyu renkde akintim oldu çogu insan yerlesme kanamasi dedi doktora gittim bi ilaç verdi 2 gun kullandım birdaha olmadi
Pinaryyim Selinnar 2 kere kahve lekelenme oldu bndede 1tanesi bir gün dgeri 2gün sürdü sürekli progestan kullanmama ragmen lekelenmelerim oldu hepte regl günlerime denk gliyodu doktorum normal dedi şükür bidaha olmadı 🙏🏽
KbraGndz Selinnar benimde öyleydi doktor progestan verdi bir ara geçti sonra tekrar başladı bana olur kanama bişi olmaz dediler birden acıldı kanamam kalbi durmuş bebeğin. İnşallah sağlıkla alırsın kucağına ihmal etme doktorunla irtibatlı ol
Ipekpncr Selinnar 7+3iz bizde ayni sekilde 4 5 haftada cok korktuk doktora git anlat progestan verdi bana fitil olarak kullaniyorum 2 haftadir kesildi kanamam şükür doktor korkulcak bisey yok demisti tedbir amacli verdi iyi geldi o bana
rabiakryl Ipekpncr evet 2 3 gün kullandim zaten ilaci kullanirken azalmisti 2 gun sonra bir daha hic olmadi kullanmadım 2 hafta sonra doktor kontrolunde soyledim birakabilirsin ilaci dedi birdaha da kullanmadim
rabiakryl Selinnar agızdan kullandim canim nornal ilac gibi ictim. ama sen yinede doktorun nasil uygun gorurse oyle kullan