begonvilko Minigindunyasi ben de arada bir yiyorum canım. Nadiren yersek bir şey olmaz diye düşünüyorum, insanın canı cekiyor.
Zuzu04 Yiyorum arada kendinizi bu kadar kısıtlamayın bence sürekli yemek zararlı olabilir belki ama arada yemekten bi zarar gelmez bence
Bayancorek Minigindunyasi valla patates kızartması olan her sabah mayonez ketçap yiyorum şartlamıyorum kendimi🙊 yeterince sağlıklı beslediğimi düşünüyorum et balık yemezdim hiç, başından beri 3 aydır yiyorum mesela o yüzden o tarz şeyler sorun yapmıyorum, kısıtlamamak lazım çok 🤗
Minigindunyasi eylulummmm valla kimisi zararlı diyor çiğ yumurta diye kimisi az yemekten bişe olmaz diyo blmiyorm
Yildizparlak begonvilko canım.bende.oksapar.igne ve ecopirin kullanıyorum acaba iğne.vuruldugunda vurulan yer.morariyor mu ben nereye vursam.morariyor da normal.mi.acaba
Kubrailkan 2 yada 3 ayda bir yiyorum burger ben ama dışardan yemek,mayonez ,ketçap vs yerim yani çok kasmadım kendimi hiçbir dönemde 🥰🙏
Beymin Minigindunyasi kızlar öncedende ev yemekleri pek sevmezdim hamburger aşığıyımm.. hamile olduğumdan beride hemen hemen haftada bir yiyiyorum :) çook seviyorum napıyım 🤭