Benimde dün akşam pıhtı şeklinde koyu kahve lekem geldi bende 7+5 deyim acile gittim bebek yaşıyor çok şükür ama lekelenme ve pıhtı devam ediyor iğne vurulmami istedi doktor vurdurdum ve ilaç verdi fitil şeklinde kullan dedi devam ederse yine gel dedi gerçek çok korkuyor insan benim bide ilk hamileligim tecrübem yok çok korktum ama çok şükür kalp atışını duyunca bebeğimin rahatladım hala devam ediyor ama dinlenmem gerekliymiş inşallah devam etmez biter rabbim hakkımız da hayırlısı neyse onu nasip etsin inşallah