Deletedmom_85 rahim filminde yaş sınırını hiç duymadım 30 yaşındayım. İnfertiliteyi sormuşsunuz onu da gördüm cevap vereyim, 12 ay boyunca denemek ve çocuk sahibi olamamak değil infetilite kısırlık demek. Ama bu hiiiiç çocuğu olmayacak kişi için kullanılan değil kısırlığın da dereceleri var bilimsel adı o sadece.
Aşılama yöntemi şu, eşinizden spermler alınıyor sağlıklı spermler sizin tüplerinize bırakılıyor. Spermlerin yolu kısalmış gibi düşünün vajinadan kendileri tüplere gitmiyor ya da eşiniz vajinaya bırakmıyor. Doktor alıyor tüplere yerleştiriyor döllenme bekleniyor.
Tabii ki tedaviler kişiden kişiye farklı farklı yöntemler var bunları uzmanlarla yol izleyerek daha net öğrenirsiniz. Kabaca bilgileri verdim. Eşim tüp bebek uzmanı da ordan biliyorum bunları :)