Bebeğe zararı olmaz size de olmaz merak ermeyin kovid pıhtılaşmayı artırıyor, iğne de bu pıhtılaşmanın olmaması için yani hem sizi hem bebeğimizi korumak için. Bi çok kişi bu iğneleri kullanıyor farklı nedenlerle de olsa emin olun diğer kan sulandırılar kadar riskli bir ilaç değil. Kilonuza göre veriliyor zaten