Ozge -prensessannesii bence de çok güzel bir isim ❤️ eşiniz de sevdiyse hiç kafanızı karıştırmayın. 🌸
-prensessannesii Ozge çok hoşuma gitti ama çok ta kararsızım daha 2 ayım var ama hemen belirlemek istiyorum