Kızlar bir de bir şey soracağım diyelim ki benim doğumum gece ye ya da hafta sonuna denk geldi doktor hastaneye geliyor değil mi? Benim arkadaşımın doktoru özel klinik vardı doğumu akşam dokuzda olunca kadın doğuma yönlendirdi bu durum da beni tedirgin etti açıkcası biraz.