Gner_a merhaba, sağlıklı ve dengeli beslenmek gebelikte cok önemli ammaa dediginiz gibi iyilik yapalım derken tahribatlar olabilir. Birde her bebegin anatomisi bellidir, 3500 dogacak cocugu ne yerske yiyelim 5 kilo yapamayız veya ac kalsak 2 kilo doguramayiz 🙄 aslinda bebek kendi besinini kendisi alıyor olan analara oluyor 🙈 sağlıklı beslenmedeki asıl amaç annenin kendi sağlığı, mesela malum ciddi oranda kalsiyum tüketiyor bebisler ve mahrum kalan anne kısa vadede kemik ve dis sagligi veya daha uzun vadede kemik erimesine varan sonuclara maruz kalabiliyor. Şekerli ürünler ki 700 gram pekmezden bahsediyorsunuz bu ciddi kilo alımı demek ama anne icin aynı zamanda kan sekeri yükselmesi vs😒 ne kdr cok kilo o kdr sağlıksiz gebelik malesef. Bebek ve anne icin besleyici sağlıklı gıdalar tercih ederek hem bebegin gelisimi hemde kendi sağlığımızı destekleyebiliriz. Hatta sağlıklı beslenerek kendimiz ilk aylar vererek sonrasında az kilo alıp bebegi beslersek cok daha sağlıklı gebelik geciririz 🥰 her bebek kendine özeldir sağlıkla doğsunlar insallah 🙏