Nilist ben 28 haftalık hamileyim hamileligimin başından belli tansiyin için kullanıyordum canum günde 1 tane gece yatmadan 32. Haftaya kadar kullanacagimi söyledi doktorum benimde önceki gün pozitif çıktı testim içiyorum simdide beyne kalbe pıhtı atmamasi içinmis sen 1 ay flan kullan doktorunun kontrolünde ilacın içinde yazana bakmamak gerekiyor bazen mecburi zaman sonuçta bebeğin damarlar yoluyla beslenmesi için kan akışı gerekiyor coraspin de kan sulandırici öyle düşün canim benim merak etme