Kubrailkan ilk kızımda hem büyük boy cam olanını hemde plastik olanını kullandım .gerçekten çok güzel biberon .bu kızımda alamadım malesef fiyatlar uçmuş alırım kızım kabul etmez o kadar parayı çöpe atamam .7 tane emzik aldım çeşit çeşit hiçbirini kabul etmedi .gözüm korktu bu biberonu almaya 🤭☺️