EdizEliz Kızlar benle yeni başlayan var mı bugün sabah ilk ilacımı içtim perşembe doktordayım inşallah🥰💕 rabbim tez zamanda hayırla sonuçlar almamızı nasip etsin inşallah
Asyarslan60 EdizEliz bende bugün fameraya başladım canım hadi inşallah güzelce büyüsün yumurtlarımız:)
Esramuhammet81 EdizEliz Bende ilk defa bu ay başladım 3 yumurtam büyümüş 19 20 mm olmuş çatla iğnesi vurdum 9. Günündeyim inşallah hayırlı haberler alırız 🤲😊
Esra_G Ben de kasımda çift doz klomenle 2 yumurta gelişti biri tuttu hamile kaldım :) inşallah siz de güzel sonuçlar alırsınız 🌸
EdizEliz Esra_G ay canım maşallah sağlıcakla kucağına al minnoşunu🥰 darısı bana ve bekleyen herkese inşallah sağlıcakla
EdizEliz Asyarslan60 o da klomenle eş değer mi oluyor cnm. Hadi inşallah rabbim bu ay güzel haberler almayı nasip etsin🙏💗
EdizEliz Mehtapca06 inşalalh canım çok sağol💗benim de kızım ilk ayda tutmuştu klomen ve iğne ile. 🥰 inşallah bu tedavi de ilk aydan sağlıcakla sonuçlanır
Asyarslan60 EdizEliz evet canım aynı ama ben ilk denemede klomen negatif sürecim olduğu için bu sefer femera yazdı doktor :) Ne zaman kontrole çağırdı seni doktor canım
Asyarslan60 EdizEliz amin canım inşallah seninde ve isteyen herkesin ☺️ Ay beni 28 inde çağırdı ilaç bittikten 5 gün sonra yani şaşırdım inşallah geç olmaz:)
EdizEliz Asyarslan60 özele mi gidiyorsun cnm. Niye acaba 5 gün sonra ilginç. Demek olabiliyor vardır hocanın bir bildiği diyelim