Mervel01 bende öyle bi doktor istiyorum ilk gebeliğim sırası doğrusu öğrenmeden Adana özel Muzaffer Şengül gitim akıntı şikayeti ve gebeliğe hazırlık için öneri almak için ama öğrendim ki çok unutkan ve çokda ilgili bir değilmiş yani gidenlerden öyle duydum sadece tatalı dili biri Altan muayene yaptı gözükmedi ama o zaman daha 2 haftalıkmışım verdi ilaçlardan ve muayaneden dolayı bebeğime şükür birşey olmadı ondan korku içerisindeyim bu yüzden şuan doktor arayaşındayım. ilk gebeliğini öğrenip polikliniliğe gitimde yakınımda seyhan devlete bağlı çok tatalı bi doktor karşıladı beni ondan hem burdan önerilen kişilere ve devletteki o doktora gözükmek istiyorum pek çok yorum okudum devlet kötü diye bilirdim ama özeldeki bazı doktorlarda kötüymüş doğrusu şans işi ama 2 doktorla adım atmam daha iyi olur sanırım çünkü aşırı korkuyorum doğumdan ve panik atak biriyim kan iğne görünce bayılacak gibi oluyorum elim ayam donuyor benim nazımı çeken bi hekim bulursam sabit kalacağım onda inşallah 😅😅🤦🏼♀️