MerveeD Fatmaclk96 sanmıyorum canım ateşin hamılelık belirtilsi oldugunu ama dikkat edin covıd belirtisi olabılır ateş.
mom130 Fatmaclk96 hararet basması diyosun. Benim öyle olmustu geçen gün ben yumurtlmaa diye düşündüm.
2kizanasi Vücut ısısının yükselmesi gebelik belirtisi diye geçiyor aslında ama yüksek ateş olarak mı emin değilim
Pemberuya Fatmaclk96 Titreme de var mı canm benim ilk haftasında titreme ateşim oldu yani vücudum sıcakti
Fatmaclk96 Pemberuya Tam olarak titreme yok kuzum sadece dün birden bi üşüme geldi elim falan soğuk ama yüzüm bedenim yanıyor eşim bez falan koydu alnıma geçmedi şuandada hafif var
Wonderful_mom Fatmaclk96 hamilelik degil covid belirtisi.. bende adetim geciki ce atesim cikmisti megersem covidmisim.. ama ayni zamanda hamile oldugumuda öğrendim
boymomyz Fatmaclk96 bana gece sıcak basıyordu uyuyamıyordum canım gece acıkıyordum . Kasık ağrım vardı
Brnaebu Fatmaclk96 ayyy hamile olabilirsin canim ben ilk kez 2.gebeligimde boyle oldum resmen vucudum yaniyordu yanarak uyaniyordum ama hasta covid vs drgildim ates yok ama vucut sicak hissediyordum ve hamileymisim.
Deletedmom547899 Yanlış yönlendirmek istemem ama benim hamilelik öncesi vücudumdaki tek değişim hararet basması idi.Normalde çok üşüyen ayakları elleri buz kesen biriyim.Sicacik oluyordu 😹bu değişimden şüphelenerek ve sadece bir his ile test yapmıştım