Beratalpinannesii 3 gündür feci derecede yanma var özellikle geceleri 32 haftaligim ne iyi gelir bide neden oluyo ki
EmineAyan Beratalpinannesii bebek çok saçlı olduğu için mide yanması olur derler :) bana da oluyordu kızım neredeyse rapunzel gibi doğdu diyebilirim 🤗🤗
Gzmstf Beratalpinannesii gaviscon şurubu öneririm doktor onaylı. Ben geceleri uyuyamıyordum şimdi bi yudum içince hemen rahatlatıyor
ZeyooZ Beratalpinannesii rennie surup verdi doktor da bana siseyi kafaya dikesim geliyo🤦♀️ Iyi geliyo
Beratalpinannesii EmineAyan bende diyodum milletin midesi yaniyo benimki kel mi olcak diye şimdi çok fena yanmaya başladı geceleri hiç duramıyorum hele 😄🤗
Gizemsongul Mide yanmalari bendede oluyo bebegin saci cikiyo felan diyolar ama bilmiyorum 25 haftaligiz. Elma biraz rahatlatiyo bide süt