Ayliz_123 İkinci çoçuğumuz ismini bu sefer ben koyacağım inşallah aklımda sadece Göktuğ var ama emin değilim
Edadrmz Ayliz_123 hmm ona uyumlu dersen ben olsam Alparslan koyardım . Ama uyum çok önemli değil diyosanda biz mete ismini koyucaz onun dısında Uraz , Atlas ve Çınar ismini çok beğeniyorum ben canım
MissBus Ayliz_123 çok güzelmiş ismi ilk oğlunuzun. Göktuğ da hoş ve uyumlu. Ben de Mete önereceğim alternatif olarak.
Ayliz_123 Edadrmz eşim de Alparslan dedi 😅bakalım başka ne öneriler gelecek Mete de güzelmiş sağlıcakla gelsin inşallah teşekkür ederim
sunset_momy MissBus Şiirsel derken nasıl yani tam anlatır mısınız? İlk ismi okuduğunuzda ne hissettiniz fikir verin lütfen ☀️🎈
MissBus sunset_momy sunset_momy Alparslan zaten güzel bir isim. Soyadınızla da bir bütün oluşturmuş. Aşırı uyumlu yani. Güçlü bir isim bence. Ama ben soydımla o kadar uyumlu ismim olsun istemeyebilirdim. Soyad da uzun isim de uzun bir de ama uyum içindeler melodik işte epik şiir gibi. Ben de Alp Bera düşünüyorum mesela.