Ulkermadn beımde bugun +2 cıktı tansıyonum normal fakat Pazartesi tekrar gel tahlıl yapalım dedı 35. Haftadan sonra genelde ıdrarda olablıyomus kontorl altında tutulduktan sonra bır problem olmuyomus canım gun ıcınde bıkac kere tnsıyonunuzu olcun ve doktorunuzla bu bılgıyı paylasın