Bende bi kaç gün önce öyle olmuştum acile gittim nst falan girdim bi şey çıkmadı da idrar testi aldılar enfeksiyonum varmış bide bu haftalarda sancılar falan normal artık bebek iyice büyüyor dedi bugün doktorumda doğum sancısı falan olsa salonda dört dönersin duramazsın hiç dedi😊