Neslialya 1 ay arayla 2 kimyasal düşük yaşadım, boyle bişey yaşayıp hamile kalan varmı? Varsa kaç ay sonra oldu gebelik :)
Nhlll Neslialya 1 kere kimyasal gebelik yaşadım bir kaç ay korunduktan sonra tekrar hamile kalmıştım canim