Selam kızlar , size bir konuda danışmak istiyorum .
70 kg ile hamile kaldım, şuan 19.haftadayım , sabah tartıldım 78 cıktım tartıda .
17 haftalıkken doktor kontrolümüzde 74 iken bir anda 2 haftada 4 kg aldım görünüyor tartıda .Nasıl böyle birşey olabilir diye düşünüyorum . 24 saat karbonhidrat yiyen bir insan değilim , abur cubur tüketmiyorum , elimden geldiğince dikkat ediyorum .Bu hafta özellikle ellerim ve ayaklarım şiş , hissediyorum bunu .Sizde de benzer durumlar var mı ? Kilo alma niye bu kadar hızlı ilerliyor ? Cidden üzüldüm biraz.