eylulummmm Kızlar ben 11+1 günlük gebeyim dün ve bugün karnimda böyle kıpırtı hissediyorum bebek olabilir mi annem fln hissedebilirsin diyo sizce hissedebilir miyim çok değişik bi his daha önce boyle hissetmemistim
tazebiranne_hg04 eylulummmm bende hissettim ama sürekli değil 1 kez pıt pıt hareket hissettim 1 kez de karıncalanma şeklinde sürekli olması gaz olabilir ama dikkatlice bebeğinizi dinlerseniz anlıyorsunuz hangisi gaz hangisi bebek ☺️
kuzeyinannesi_ eylulummmm Bildiğim kadarıyla ilk gebelikte değil de sonrakilerde erken hissediliyormuş ben şuan 19+1 haftalık hamileyim ve bir tık bile hissetmiyorum 😏
Sibelcee Öncelikle sağlıkla alın kucağınıza. Sizinle aynı haftalarda olan bir arkadaşım da hissettiğini söylemişti. Haftanız çok küçük henüz ben pek bilemedim. Kendim 24. Haftadan sonra net hissetmiştim.
kubumom Sibelcee 22.haftaya girdim hissedemiyorum arada bi karınca gezinmesi gibi bi his oluyodu o da yok. Normal mi ya 🥺 bazen korkuyorum karnımda büyüdü 6.aya gircez nerdeyse inşallah ablam kızına hamileyken bu zamanlarda bariz tekmeliyordu dedi bi kötü oldum
Deletedmom727271 Daha o kadar güçlü değil canım. Bağırsak hareketi onlar 😊 hissetmen için güçlü olması lazım ve daha zamanı var 🌼
eylulummmm @tazebiranne_hg04 heh aynen öyle oluyo çok dikkatli dinleyince hissediyorum sadece sürekli değil iki kere oldu
eylulummmm @Deletedmom727271 anladım canım çok teşekkür ederim ilk defa hissedince acaba mi dedim bilmediğim için :)
Sibelcee kubumom 27. Haftaya kadar tam hissetmemeniz normal. Tabi yine de huzursuz oluyorsanız bir doktorunuza görünün. Kötü düşünmeyin