Arkadaşlar 35. Haftadayım şöyle bi bebek hareketi var 1 saniye aralıkla sanki karnıma dokunuyo veya 1 sn.den daha hızlı bi süre ama bu hıçkırık degil onu çok net hissediyorum bu daha değişik bişey basbayağı dokunuyor ama hızlı ve ritmik hareketlerle. Sizce içerde napıyor yaşayan var mı😄