Kızlar bat 20 yani adet dongum düzensiz ama 30 günü baz alırsak 20 Şubat. İki gün önce kanda 1.20 çıktı ama oğluma gebeligimde yaşadığım belirtileri yaşıyorum.
Evde kaset test yapsam mı 30 günlük döngüden gecikmeyi mi beklesem çok kararsız kaldım. (Bu ay klomen kullandım)