Bebeğimin kalbinde büyüme var kalpten akciğere giden damardaki kapakta kalınlık varmış. Daha bir sürü sorun. Bebek anne karnında kaybedilir yaşamaz diyorlar takip edilecek doğsa bile kalp yetmezliği olur diyorlar bir yanım paramparça bir yanım inanmak istemiyor. Yaşayan varmı yada çevresinde şahit olan? Lütfen bişeyler söyleyin dayanamıyorum