35+0dan selamlar :) benim bebiş bir hafta geriden geliyormuş haftalık kontorole döndük artık çarşambaya çağırdı ama daha nst, tarih falan hiç konuşmadık.. Doktorum normal yaparsın sen bebek doğum pozisyonunda zaten diyor ama merakla bekliyorum oğluşum ne zaman gelecek diye 🥰