asliu_ Merhaba 🌞 19. Hafta olanlar nasılsınız karnınız çıktı mi doktor kontrolleriniz nasıl gidiyor? Detayli ultrasona ne zaman gireceksiniz ? Sohbet edelim 💬🥰
Asel2520 asliu_ bizde bugün 19 haftalık olduk minişlerimle karnım baya baya çıktı 7 aylık gibi 4 martta da detaylı ultrasona gireceğiz inşallah
Ayse_dnmz asliu_ Merhabalarr 🤗 3 hafta sonra detaylı ya giricem ama benimki riskli rahim agzima dikiş atıldı biraz korkulu biraz iyi işte geçiyor günler günlük düzenli olarak harakerlerini hissediyorum 3. gebeliğm olduğu için karnımda çıktı evet birazcik işte
Ryhn3838 asliu_ benim gobek vardi normaldede ama gecen hafta gittigimde ultrasonla bastirmadan bakinca anladim artik gobegiminn buyudigunu suanlik sukur rabbime guzel gidiyor haftayada detayli icin randevu alicam bakalim
asliu_ Asel2520 masallah ben de devlette 11 marta aldim detayli ultrason randevusunu ama haftaya cumartesi ozele gideceğim detayli icin benim de karnim cikmaya basladi biraz 😍🥰
asliu_ Ryhn3838 masallah ben spor yapmistim hamile kalmadan once karnim dümdüz olmustu simdi yop gibi cikmaya basladi 😅