zeynnn5441 Merhaba arkadaşlar 2 gün önce kanal tedavisi yaptırdım içine ilaç ve geçici dolgu koydular 2 hafta sonra tekrar gelin dediler. Ama bugün ağzıma karanfil gibi bir tat geliyor normal mi