Gezgin merhaba biz de 3,5 yildir evliyiz ilk seneler birbirimize alisma, borc odeme,kredi odeme, esimin is stresi vs derken cocuk istemedik artik daha rahatiz istiyoruz ama benim esim de bu zamana kadar hic istemedi diger erkekler gibi hic hevesi olmadi (hatta tam rahatlicaz pandemi kriz vs derken bu ulkeye bu dunyaya insan mi getirilir modundaydik ikimizde ama o daha cok) birkac aydir ben aklina soktum guzellestirdim de oyle heveslendi ama hala olursa olur takma, hamileysen zaten ordadir niye meraklaniyosun kasma bi rahat ol modunda. Isi uzakta oldugu icin bizim de maalesef aktif bi iliski hayatimiz yok haftasonundan haftasonuna :( yani yalniz degilsiniz