gulerk Kızlar ana kucağı almak istiyorum özellikle babybjörn çok tavsiye ediliyor hem 4 yaşına kadar kullanılıyor hem de bebekler için en ergonomik olanı oymuş. Fiyatı aşırı pahalı ama 1 kere alıp ömürlük kullanım için en iyisi. Siz ne düşünüyorsunuz
Deletedmom73711 gulerk 2. El bakabilirsiniz bu tarz ürünlerin kalitelileri maalesef çok pahalı oluyor ben bu tarz ürünleri yakın civarımda 2. El satılık varsa letgo’dan araştırıyorum muhtemelen aşırı pahalı ürünleri oradan alacağım gerçekten çok az kullanılmış çok temiz ve uygun ürünler oluyor.🥰
Zynp44 gulerk ben bagi dastana aldım daha bebeğim doğmadı ama aşırı güzel bi bakın derim . Bu arada bence letgodan falan bakın bazıları kullanamadığı için satıyo.
gulerk Deletedmom73711 evet ben de let go dan araştırıyorum zaten hatta anne yanı beşiği de oradan alacağım. Yine de oralarda bile fiyat 1900 lerde 🥲