Tansum Arkadaşlar bu haftalar da şeker yüklemesi yapılacak 75 gram içecekmişim glukoz ne bileyim tadı nasıl ben bilen var mı ya
Villanelle Ben içtim. Elmalı gazoz gibiydi benimkisi. Aç olduğun için biraz mide bulantısı ve baş dönmesi yapıyor ama geçiyor bir süre sonra.
Deletedmom727271 Bugün şeker yüklemesi yaptırdım. İnan bişiyi yok iki defa oldum ben bunu ikinci gebeliğim. Yavaş yavaş iç bişi olmaz acele etme içeceği içerken. Elmalı gazoz bildiğin canım inan baklava daha şekerli 😂😂😂
Deletedmom727271 my116 normal hastane de yapılıyor canım doktoruna gidiyorsun sonra o seni yönlendiriyor zaten. Kan veriyorsun