aysun_4816 Arkadaşlar sol kasığımda ara ara sancı oluyor sürekli olmasa da keskin bir sancı 4 aylık hamileyim. Yaşadınız mı bu durumu ?
Cigdemmylmzz aysun_4816 5.ayım bitiyor hala yaşıyorum canım ağrıyı normal olduğu için çok üstünde durmuyorum. Ayaklarımı uzatıp dinlendiğimde veya yürüdüğümde geçiyor benimki
Deletedmom_7 aysun_4816 bende de oluyor şu anda bile var uzandığıniz ve dinlendiginizde eğer ağrı azalıyorsa ya da geçiyorsa bir sıkıntı yok.