Spring02 Az kaldı 😅 sayılı günler dualarınızı beklıyorum 🎈🥳 Salı günü minik oğlumla Göktuğ’umla kavuşuyoruz 🙏🏻 inşallah
SimgeTuna Spring02 Ay ne güzel tarih😍 Hadi sağlıkla gelsin İnşallah canım Allah bir avazda kucağına aldırsın🙏🏻
Nnagihan Spring02 Allah hayırlısıyla kucağınıza almayı nasip etsin :) Bende aynı tarihle oğlumla kavuşacağım 💙🤲🏻
Bebiscann Spring02 ayy Allah göstermesin kız 4 ay önce doğum yaptım bide 3 çocuğum var bana yeter Allah olmayanlara versin inşallah 🙏😍😂😃
Busraferdi7 Bizde 39+5 iz inşallah bu hafta içi bizde kavuşuruz artık oğlumla. Bizim minik erkeğin ismide Ediz Göktuğ 💙
Kendineanne Spring02 hadi bakalım hayırlı olsun sağ Salim inşallah 🙏🏻 ben de aynı tarihte sezaryen olcam inşallah 🙏🏻