Kızlarrr, yarın bat benim
2-3 gün önce test yaptım negatifti. Bende gecikmeyi bekliyorum. Bat öncesi göğüs hassasiyeti bel ağrısı kasık ağrısı yaşıyorum, ama şuan sadece göğüs uçlarım sızlıyor, ara ara kasığıma ağrı giriyor. Ama rahatsız edici değil
Var mı böyle olan