Kızlar ağırlaşmadan hastane çantamı hazırlamak istedim. Ama aklıma bi şey takıldı. Bebek için 10 lu hastane çıkışını bezini battaniyesini koydum fakat 5 li hastane çıkışı yerine zıbın seti koydum. Şapkası eldiveni hepsi içinde. Sizce onu giydirirler mi ? Yoksa 5 li çıkışını da koyayım mı. ? İlk gebeliğim pek bi bilgim yok. Yardımcı olur musunuz