Kızlar bende iki yıl önce doğum yaptım şuan hamileyim ama çok özendim bende anlatmak istiyorum ilk dogumumu başlıyorum…
40+3 tük ve kızım bir türlü gelmiyor du çok bunalmistim artık öğünde herkez oruçlu du hafif bir kasılmam.oldu evdekilere ben dogurcam galiba dedim herkez sen daha dogurmassin 42. Haftayı bulur diğe hep dalga geçiyor lardi benimde bu durum canımı sıktı eşime yarın işe gitme nst ye gidelim bir bakalım dedim yarın kontrole gidelim dedim bu çocuk neden daha gelmiyor diğe 26 Şubat sabah 9 da uyandım hazirlandim bir baktım ki ılık bir şey geldi peçete ile baktım nişanım gelmişti ben bir heycan sevinç le kocama koşarken balonla su bisaltir gibi suyum geldi ip ıslak oldum korkmaya başladım evden hastane çantamı aldım ve hemen hastaneye gittik doktor açılmama baktı 1 cm bile var yok arası dedi suyum gelmeye devam ettiği için bebek susuz kalmasin diğe odaya alıp önlük giydirip nst ye bağladılar sabah 10 dan 4 e kdr bekledim hiç sancım yoktu doktorum geldi açılmama baktı gene bir cm var yok arası di suni sancı vermeye başladılar bir saat sonra ağrı yavaş yavaş gelmeye başladı ama dayanabilecek derecedeydi o şekilde 3 4 saat hafif hafif sancım oldu sonra siddetlenmeye başladı doktor geldi açılmama baktı 3 cm dedi ben suni sanciya dayanamadım imza atıp kendinistegim.ile çıkarttım gece oldu agrilarim çok artmaya başladı sürekli yürümek istiyordum beni yatağa yat diğe ikaz ediyorlardı bende yatmicam dedim ve sırtımı sıcak petek vardı oraya dayadım gezdim eğildim kalktım sabah ezanı okundu acilmam 7 8 cm olmuştu sabah 9 oldu acilmam 9 cm di ebeler biraz yardım ederek alttan 10 cm e ulaştırdı hemen o çatala.ciktim ve çok güzel ikindim 3 4 kere ikindim bir anda biri karnımdan bastırdı biri kesti biri çocuğu çekti derken 10 sn bir çığlık attım ve oylebir rahatlama hissi geldi ki olmaz.oylebir rahatlama vakit.olmadigi.icin beni uyuşturma dan kestiler normalde uyusturup kesiyor lar mis dikislerde de hissettim hep ama o çocuk doğduktan sinra inanın o acılar sinek ısırığı gibi kalıyor 10.05 27 Şubat’ta aldım kızımı kucağıma çok yorgun ve bitkin haldeydim çok yorgundum hicbirsey hissetmedim sonradan çocuğumu kucagika alıp hemen emzirdim biraz uzun oldu hakkınızı helal edin 😊😊