Hilal0711 11 haftalık gebeyim kızlar acaba 2 hafta sonra cinsiyet öğrenebilir miyim ? Ya da kaç haftalıkken belli oluyor ilk gebeliğim bilmiyorum o yüzden. Sizler kaç haftalıkken öğrendiniz acaba
Mubufe Hilal0711 ben oğlumu 12. Haftada öğrendim ikili tarama testinde şimdi 10+5 iz bakalım ne zaman öğreniriz
Dolunaybelinay Hilal0711 bende bugun 11 haftalık oldum. En fazla 16 haftaya kadar dayanırım sonra giderim öğrenmek için. 16 dan önce gitmem kesinlik olsun
Mubufe tgb1 ikilide belli olmuyor yanlış açıkladım 🙈 ikili test yaptığı gün tahminde bulunmuştu yani doktor erkek demişti öyle de oldu
Esranur6796 12.haftada doktorumuz kız tahmınınde bulundu 16 haftada erkek gibi dedi 19.hafta net solıcek
Hilal0711 Mubufe İkili tarama testini yaptırmasak bir sorun olur mu acaba bi bilginiz var mı ve nasıl yapılıyor bilgi verir misiniz lütfen
Mubufe Hilal0711 bugun yaptırdım geldim ultrasonda normal bakıyor bebeğe ense kalınlığını ölçüyor bebeğin bir de bir tüp kan alıyorlar o kadar. İsterseniz yaptırmayabilirsiniz ben yaptırmak istedim önceden 3 kaybım olduğundan sağlıklı mı diye