vee sıra bendee buraya yazmak normal doğumdan korkan anneleri motive etmek istiyorum.biraz uzun olabilir karisik yazabilirim kusura bakmayiin.Ben 42 hafta 2 günlükken gece 3 te yavastan sancilarim başladı bu haftaya gelene kadar hic yalanci sancim felan yoktu yasamadim aniden gelen bi sanci dayanilmaz bi sanci degil.sabah altida biraz yukseldi uykumdan uyandırıyordu ama yine de cok degildi 10 dk bir geliyordu hep dk tuttum sabah 12 artik sancilarim azalmisti evet vardi ama can yakmıyordu esime ablami almasini soyledim ablami alip geldikten sonra eşyaları alip hastanenin yolunu tuttuk cati muaynesi yapti yumuşama oldugunu sadece 1 cm acilmam oldugunu söyledi eve gönderdi bu gece de gelebilir pazartesiye kadar gelmeye de bilir dedi eve geldik benim sancilarim 3 ten sonra yukseldi evin icinde hep yürüdüm gidip geldim sıcak suya girdim sırtımı sıcağa dayadim sancilarim gittikce yükseliyordu aksam 9 bucuk da 5 dk 1 düşmüştü sancim artik hastane yolunu tuttuk dayanamiyordum o sanciya tekrar cati muaynesi yapti 5 cm aciklik oldugunu soyledi yatışımızı yapti odaya geçtik üstümü degistirdiler lavman yaptilar daha sonra 10.30 gibi dogumhaneye aldilar suyumu patlattilar sancilar artti yarim saat sonra tam aciklik denildi ikinma hissi geldiginde ikinmami söyledi artik ikinma hissi gelince ikiniyordum bebegin sacini görüyoruz dediler ikinmada biraz zorlandim bebek geliyor dediler ben ikinmayi tam yapamadigim icin kesi attılar hissetmiyorsun daha sonra ebe karnima bastirdi oğlum geldi balik gibi içimden kaydi saat 23.48 de dogdu oglum o kadar güzeldi ki oo çektiğin sancılar unutuyorsun kimse benden normal doğumu beklemiyordu oo catiya cikinca yaparsin diye kendimi motive ettim 20 yasindayim ebeler bile şaşırdı.doktorum dikislerimi atti bebegimi yanima getirdiler oğlumu gördüm iyikii dediimm inanamıyordumm benim olduğuna doktorum ebemm cok iyiydi bebegini kucagina alinca oo sancıları unutuyorsun hic cekmemis gibi bir daha olsa bir daha yaparim anneler yapabilirsiniz asla normal doğumdan korkmayinn gözünüzü korkutmayin.Rabbim herkese kolay dogumlar nasip etsiinn bir avazda kurtarsın insallah biz 14 günlük oldukk sorulariniz varsa cevaplarimm💖