Ryhn3838 Kizlar 18 haftalikken 1 kez cok net hisettim 19 haftalik olduk baska hic hissetmedim normalmi bu durum yada bebek hareketi degilmiydi o icimde bisey doner gibi olmustu yani bebekti belli etmisti kendini
Villanelle Daha çok küçük ve güçsüz. Ben ikiz olmalarına rağmen sanırım 24.hafta civarında net bir şekilde hissetmiştim. Bi de bazen plesenta önde oluyor. O bebek ile aranda bir yastık görevi görüyor, mesela benim öyle
Yelizzzz34_ Ben 22 den sonra hissettim hatta ilk hissettiklerimi gaz sanıyordum baktım devamlı ve sürekli oluyo dedim bebek bu 😂