Aslanidikut Canim ilkinden korkuyorum ilkini atlatirsam diğerleri acımaz diye düşünüyorum okadar normal zamanda hamile kalmadan öncede alıyorum gene çıkıyor bir kaç güne e evliyiz mesela sürekli alamıyor insan bide kaşıntı çabası ben bıktım aslind hamilede kalınca bı gidim artık dedim doğum zamanında falan ne bilim tabi doktorlar alışık ama ne bilim rahat edemem kendim ☺️