2 senedir ağdaya gidiyorum ilk çocuğumda da ağda yaptırdım şuan da yaptırıyorum hiç sıkıntı olmadı ağda sırasında da karnımdan öle zor bi sıkıntı yaşamadım ilk çocuğumda doğuma 1 hafta kala gitmiştim şuan yine öle yapıcam 1 ay temiz rahat oluyosun korkulcak bişi yok öle acı da yok 😘