Kubos01 Polenpolen52 merhaba kızım premetüre doğmuştu 3 yıl önce ve biberon avent aldık fakat kolikti ve ucu hızlıydı doktorumuz kesinlikle Dr. Browns öneririm dedi aldık aman allahım okadar güzel gazını kestiki aşırı memnun kaldık çok büyüğüne gerek yok bence biz normal küçük boyut almıştık
Eslem_1 Kubos01 geniş ağızlı mı dar ağızlı mı ilk defa duydum bu markayı ben de alacağım inşallah 🌸🤗 büyük küçük boy farkeder mi çok acaba
zynpada Polenpolen52 bendeki yenidoğan için küçük boy. Cam almamıştık o zaman, com biberon biraz riskli gelmişti. Daha sonrası için büyük boyunu almıştık
Deletedmom10846 Polenpolen52 ben büyük boy ve cam olanını almıştım oğlumda. İkinci oğlumda da emziğini yenileyip kullanmayı düşünüyorum. Antikolik kısmını 1 yaşına kadar nerdeyse kullanmıştım sonra çıkardım. Süt sağma makinesinden biberon çıkmıştı plastik. Bilindik bi markaydı unuttum anne memesine yakınlardan. Sevmemişti çok sert gelmişti mesela. Brown un emziği gayet yumuşak
Deletedmom154 babynil ağız kısımlarını 2 tane aldım görünen dar ama ekstra geniş ağızlı olan şeyden dr aldim
Ssultannnnn Polenpolen52 ben dr browns option genis agiz aldim biberon kullanir miyim bilmiyorum o yuzden direkt 270 ml cam aldim
Polenpolen52 Ssultannnnn kucuk alıcaktık herkes buyuk al dıyor boyutuna karar verırsem bu hafta alacagım geniş agız olan sanırım ıstedıgım
ilkkalpatisi Polenpolen52 karar verebildiniz mi modele? hangi modeli aldınız bende kararsızım link atabilir misiniz aldıysanız
Sumiire ilkkalpatisi ben buyugunu plastik olanı aldım sakar ritim kesin kırarım diye ama memnunum hatta meme reddini bu biberonla aştık diyebilirim
ilkkalpatisi Polenpolen52 hangi model kaç ml olarak aldınız dr. browns alıcam ama modeller kafamı karıştırdı kaç ml almak mantıklı işin içinden çıkamadım
Diloss_14 Polenpolen52 ben buyuk aldım canım cam olanından geniş ağızlı aldım büyük almamın sebebide büyüyünce de yeni meme ağzı alıp 6 aylık vs de kullanabilmek için
ilkkalpatisi https://ty.gl/8cbjpiorsk almayı düşündüğüm model bu 150 ml, geniş ağız, cam, options Options eski modelmiş tek sıkıntısı diğer ağızlar buna olmuyormuş 🤔 options+ da 100 tl daha fazla