Gulsumhayal canim bu dusuncelerden insanimiz ne zaman kurtulcak cok merak ediyorumbizde herkes doktor olur bu durumda, doktorun alttan bakicaz dediyse baktir sorun yok bunun aslinda normali bu her yerde bu sekilde merak etme bse olmaz, bnm dusuk tehlikem vardi ilk 3 ay yinede bsey olmadi olsa doktor bakalim demez. 6 aya girdik her ay yine alttan muayene oluyoruz bi sorun yok hic korkma digal bi surec bu