Arkadaşlar ikiz oğluşlarıma hamileyim. Aklımda bir kaç isim var ama seçmekte kararsız kaldım. İlk isimleri İbrahim ve Mehmet olacak babamın ve kayınbabamın ismi ama ben ek isim koymak istiyorum sizce hangisi daha çok yakışır sizden fikir bekliyorum.
1- Ayaz - Poyraz
2- Yağız - Yiğit
Farklı isim önerileriniz de varsa uyumlu olabilecek yazabilirsiniz 😊