Kızlar idrar kültürü verdim ve yüksek enfeksiyon çıktı doktor iğne yazdı ama depolarda falan bulamadık düşük dozlu bi hap yazdı 2 3 gün kullan gel tekrar bakalım dedi toz da yazdı. Çok korkuyorum nasıl baş edeceğim ne yapmam lazım böyle ağır enfeksiyon geçirenler neler yapıp atlattı acil yardımınıza ve duanıza ihtiyacım var