ben 7 aydır çocuk istyorum ama sürekli oldumu,olmuşmudur diye düşünüyorum bazen en ufak bi bel agrısı, kasık agrisnda diyom aha kesin hamileyim ama her defasinda üzülüyorum hamile annelerrr soruyorum sizlere streste olup surkli cocuk cocuk diye düşünupte hamile kalan varmi aranızda