Hasretim16 24 gün once sezeryan oldum. 24 saat sonra ayaga kaldirdilar burada prosedur bu sekildeymis.. 24 saat boyunca epey yogun bi kanama oldu sonrasinda normal ped icin erken 2-3 gun cocuk Bezi buyklugunde ic camasirima yerlestirebildigim bir ped aldim. Hamile ic camasiri kullandim. Pamuklu ve gobegi orten. Diger ic camasirlarina bahsettigim buyuk ped olmaz… sezeryan yarasini temizleyen hemsire bu ic camasirinin dogru tercih oldugunu, dikise zarar vermedigini aksine korudugunu soyledi. Hasteneden ciktik tan sonra da 1-2 gun kullandim. Sonra normal pede gectim (uzun olan) bende kanda pihtilasma sorunu var maalesef kanama epey yogun oldu. Kendinize 15 gun sure verin. Agrilariniz azaliyor ve normal hayata donuyorsunuz 👍